Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[Samsung Galaxy S Plus] Telefon padł przy próbie wgrywania Androida 5.0


HarsoN

Pytanie

Cześć. Mam duży problem.

 

Otóż wyjaśnię co zrobiłem najpierw:

- wgrałem roota

- wgrałem twrp

- zrobiłem kopie zapasową i tu się zaczynają schodki, gdy przywróciłem kopie zapasową zrobioną przez TWRP telefon stoi na logo samsung galaxy S plus, natomiast modol twrp recovery dziala normalnie

-po zrobieniu kopii zrobilem factory reset, zainstalowałem rom, gapps.

-po odpaleniu telefonu wyskoczył komunikat po angielsku ( jestem zielony w nim ) i była tylko opcja '' reboot '' phone

-po restarcie telefon zaczął wariować. Mianowicie nie można wejść w tryb recovery ''twrp'' ciągle miga tylko logo tego recovery a dalej nic sie nie dzieje.

- gdy włączam telefon dzieje sie to samo, telefon wariuje z logiem twrp.

-natomiast moduł download działa, próbowałem go podłączyć pod komputer i odina, natomiast wyskakuje komunikat ''Nie rozpoznano urządzenia USB''

-http://[link nie zgodny z regulaminem]/topic/90142-30122014-sterowniki-usb-samsung-15490-dla-win-87vistaxp-adb-fastboot/ zrobiłem z tego poradnika wszystko i nadal odin nie wyczytuje smartphona

 

 

Mógłby mi ktoś doradzić jak ożywić tego s plusa? Zwyższam, że funkcja download DZIAŁA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Działa, telefon ożył. Dzięki, że ktoś się mną zainteresował i pomógł ;). Jeszcze takie pytanie, czy gdzieś idzie znaleść działające ROMY Androida 5,0/5,1 na Galaxy S Plus instalując przez CWM a nie TWRP? Twrp nie chce ze wzgledu na to, ze jest mi obcy i nie mam pojęcia, gdzie co jest i nie potrafie się tym obsługiwać. Natomiast CWM mam w palcu, bo wiele telefonów rootowałem, wgrywalem cwm i softy, ale najbardziej mam problem z tym s plusem xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji