Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

Nowy telefon 350-500zł


drs

Pytanie

Witam serdecznie!

Szukam nowego smartfona do max 350zł, chciałbym aby telefon się nie zawieszał podczas korzystania z aplikacji/internetu/facebookow i innych tego typu pierdół.

Nie zależy mi na wielkim ekranie, preferuje mniejsze telefony ale jakiś większy też nie będzie problemem.

 

Od kilku lat posiadam Samsunga Galaxy Gio, na początku był OK, ale po 1-2 latach użytkowania zaczął się zacinać, teraz jakoś działa, ale o płynnym przeglądaniu internetu czy włączaniu aplikacji mogę zapomnieć...

 

W gry na telefonie nie gram, chyba że naprawde nie mam co robić, wtedy odpale jakiś 1 tytuł i to by było na tyle.

 

Wiem, że mój budżet jest dość niski, nie znam się kompletnie na telefonach, może coś ciekawego uda się znaleźć w tej cenie.

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

 

Słyszałem w necie porady, że Galaxy S2 i wgranie cyanogenmoda byłoby dobrą opcją w tej cenie, czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jeśli nie jesteś aż tak uzależniony od androida to mogę Ci z czystym sumieniem, polecić Lumie 435, zero zacięć, wszystko płynie chodzi itd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Myślę, że Nokia Lumia 520 świetnie się tu sprawdzi, a kosztuje marne 200zł:

http://allegro.pl/nokia-lumia-520-gw24-pl-promocja-do-wyczerpania-i5278696329.html

Za jakieś 300zł możesz kupić Galaxy Mini 2 :D Miałem 4 lata i bardzo ładnie się spisywał.

Spróbuj może wyczyścić cały system w tym swoim Gio, pewnie dlatego nie chodzi za bardzo płynnie ;)

Szczerze to bardziej polecam Nokie, bo ma więcej do zaoferowania.. I ten ekran :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dziękuję wszystkim za propozycje.

Od androida uzależniony nie jestem, chociaż myślę, że wolałbym telefon z androidem jeżeli po jakimś czasie nie miałbym z nim problemów