Skocz do zawartości
  • 0

Błąd kamery Samsung a zwrot towaru


Hanna Ornacka

Pytanie

Witam serdecznie.  Mam taki problem.  5 dni temu kupiłam smartfona Samsung Galaxy A6+. Kupiłam go na fakturę  na firmę. Od początku wydawało mi się,  że aparat robi kiepskie zdjęcia... mleczne, mało ostre. Potem pomyślałam, że może przesadzam bo wcześniej miałam super aparst więc poprzeczka postawiona wysoko.  Dziś chcę zrobic zdjęcie i wyskakuje mi komunikat: ostrzeżenie: błąd kamery. Smartfon ma 5 dni.  Czy mogę w takiej sytuacji to oddać? Nie do serwisu a tak w ogóle? Czytałam,  że w ramach odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni nie ma możliwości gdy telefon był kupiony na firmę. Ale co w przypadku wystąpienia tak krótkim czasie usterki? Czy mam szansę nas bezproblemowy zwrot?

Bardzo proszę o pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności