Skocz do zawartości

  • 0
Hanna Ornacka

Błąd kamery Samsung a zwrot towaru

Pytanie

Witam serdecznie.  Mam taki problem.  5 dni temu kupiłam smartfona Samsung Galaxy A6+. Kupiłam go na fakturę  na firmę. Od początku wydawało mi się,  że aparat robi kiepskie zdjęcia... mleczne, mało ostre. Potem pomyślałam, że może przesadzam bo wcześniej miałam super aparst więc poprzeczka postawiona wysoko.  Dziś chcę zrobic zdjęcie i wyskakuje mi komunikat: ostrzeżenie: błąd kamery. Smartfon ma 5 dni.  Czy mogę w takiej sytuacji to oddać? Nie do serwisu a tak w ogóle? Czytałam,  że w ramach odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni nie ma możliwości gdy telefon był kupiony na firmę. Ale co w przypadku wystąpienia tak krótkim czasie usterki? Czy mam szansę nas bezproblemowy zwrot?

Bardzo proszę o pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Próbuj, według prawa piłka po twojej stronie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności