Witam serdecznie. Mam taki problem. 5 dni temu kupiłam smartfona Samsung Galaxy A6+. Kupiłam go na fakturę na firmę. Od początku wydawało mi się, że aparat robi kiepskie zdjęcia... mleczne, mało ostre. Potem pomyślałam, że może przesadzam bo wcześniej miałam super aparst więc poprzeczka postawiona wysoko. Dziś chcę zrobic zdjęcie i wyskakuje mi komunikat: ostrzeżenie: błąd kamery. Smartfon ma 5 dni. Czy mogę w takiej sytuacji to oddać? Nie do serwisu a tak w ogóle? Czytałam, że w ramach odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni nie ma możliwości gdy telefon był kupiony na firmę. Ale co w przypadku wystąpienia tak krótkim czasie usterki? Czy mam szansę nas bezproblemowy zwrot?
Pytanie
Hanna Ornacka
Witam serdecznie. Mam taki problem. 5 dni temu kupiłam smartfona Samsung Galaxy A6+. Kupiłam go na fakturę na firmę. Od początku wydawało mi się, że aparat robi kiepskie zdjęcia... mleczne, mało ostre. Potem pomyślałam, że może przesadzam bo wcześniej miałam super aparst więc poprzeczka postawiona wysoko. Dziś chcę zrobic zdjęcie i wyskakuje mi komunikat: ostrzeżenie: błąd kamery. Smartfon ma 5 dni. Czy mogę w takiej sytuacji to oddać? Nie do serwisu a tak w ogóle? Czytałam, że w ramach odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni nie ma możliwości gdy telefon był kupiony na firmę. Ale co w przypadku wystąpienia tak krótkim czasie usterki? Czy mam szansę nas bezproblemowy zwrot?
Bardzo proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.