Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

Jak chociaż odzyskać dane? (Coś się popsuło i nie ładuje)


Percival von Teufel

Pytanie

Witam, ostatni miesiąc bateria w moim telefonie przeskakiwała z różnych wartości (np. z 80% na 9%) i tak zostawało aż do wyczerpania. Po ładowaniu zawsze było tak samo. Zmieniałam kilka razy kabel ładowania, bo jeden telefon wykrywał, ale już nie ładował, a inny działał normalnie. Od wczoraj żadna ładowarka ani kapel (ani gniazdko) nie podoba się mojemu telefonowi. Nie wiedziałam, że dojdzie do tego stanu i nie przegrałam plików. Teraz w ogóle prawie się nie włącza, pomijając to że odpali się jak wykryje kabelek a potem znowu gaśnie i tak w koło.

 

Pytanie: czy serwis jest w stanie jeszcze to naprawić? Czy jest szansa odzyskania plików?

 

Pozdrawiam

 

PS nie znam się na tym, proszę o wyrozumiałość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Witam, ostatni miesiąc bateria w moim telefonie przeskakiwała z różnych wartości (np. z 80% na 9%) i tak zostawało aż do wyczerpania. Po ładowaniu zawsze było tak samo. Zmieniałam kilka razy kabel ładowania, bo jeden telefon wykrywał, ale już nie ładował, a inny działał normalnie. Od wczoraj żadna ładowarka ani kapel (ani gniazdko) nie podoba się mojemu telefonowi. Nie wiedziałam, że dojdzie do tego stanu i nie przegrałam plików. Teraz w ogóle prawie się nie włącza, pomijając to że odpali się jak wykryje kabelek a potem znowu gaśnie i tak w koło.
 
Pytanie: czy serwis jest w stanie jeszcze to naprawić? Czy jest szansa odzyskania plików?
 
Pozdrawiam
 
PS nie znam się na tym, proszę o wyrozumiałość
Przede wszystkim jaki to model telefonu? Po objawach sądzę że poprostu padła bateria.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0