mck88 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Witam,Jestem nowy i zielony więc proszę o wyrozumiałość Wgrywałem nowego roma zgodnie z instrukcją :http://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/525-jak-wgra%C4%87zainstalowa%C4%87-rom-samsung-galaxy-s-plus-i9001/Po wgraniu telefon włącza się tylko do momentu wyświetlenia samsung i brak mi pomysłu co mogę zrobić :/ ??Telefon to samsung galaxy s plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 aloisy Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Get.cm - na tej stronie odszukaj swój telefon i wgraj rom na kartę SD. Następnie odpal telefon w trybie recovery i zainstaluj rom zgodnie z poradnikiem. Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawliniak Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witaj! Zrobiłeś wipe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mck88 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Wszystko robiłem z instrukcją do wybrania opcji Wipe: Cashe, Dalvic Cashe - tutaj brakło opcji format data więc wybrałem "System" i skasowało mi plik z romemTeram mam pusty telefon który nie łączy się przez usb z kompem i nie mam pojęcia jak wgrać mu cokolwiek żeby się tylko uruchomił i działał?Da się z tym coś jeszcze zrobić, czy tylko już serwis mnie czeka ?? Dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafal_0 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Wgraj plik z CyanogenModem z komputera na kartę pamięci i włóż kartę microSD do smartfona, włacz smartfona w trybie recovery.PS. mam nadzieję że masz roota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...