Igor “Wąski#32” Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Cześć.Jestem zupełnie zielony w sprawach modowania itp.Chciałbym wgrać na swój telefon (Sony Xperia M) Androida lollipop lub marshmallow. Może być Cyanogenmod Proszę o instrukcje krok po kroku, jak dla dziecka bez niezrozumiałego słownictwa. Screenshoty mile widziane. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże i mój telefon zyska drugie życie Słyszałem coś o cyanogenmod installer, ale nie umiem znaleźć nigdzie linku do pobrania :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Skuchacz Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Kolego... Na forum jest wiele poradników. Napiszę Ci jakie kroki powinieneś zrobić. 1. Wgraj stockowy ROM (firmware)2. Odblokuj Bootloader3. Wgraj Recovery4. Wgraj ROOTa5. Wgraj inny ROM np. CyanogenMod.6. Ciesz się nowym życiem. Z forum pobierz narzędzie i zrób krok pierwszy (wgrywanie stocka). Przed wgraniem przywróć ust fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Igor “Wąski#32” Opublikowano 29 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 A ten installer już nie działa czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Skuchacz Opublikowano 29 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Wszystko działa jak powinno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Igor “Wąski#32” Opublikowano 30 Października 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Mógłbyś podać mi link do instalki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...