Damix7 Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Witam wszystkich! Od jakiegoś czasu szukam jakiegoś sposobu na SWAP SD w mojej Xperii M.Znalazłem taką możliwość na CM11, ale nie działa to na nowszych wersjach. Pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DaRkShAdOw Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 w głównym katalogu / jest plik fstab."coś tam" i tam chyba są ścieżki pamięci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Damix7 Opublikowano 26 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Jest plik fstab.qcom. Mogę prosić o jakieś konkrety z tym związane? Jestem raczej amatorem w tych sprawach i nie chcę telefonu uceglić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DaRkShAdOw Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 podaj treść jak możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 na 70% możesz uceglic urządzenie, xperie nie są ''swap-friendly'polecam tohttp://forum.cyanmod.pl/url.php?http://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/4735-folder-mount-przenoszenie-plik%C3%B3w-gier-data-oraz-obb-na-kart%C4%99-sd-po-instalacji/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...