Skocz do zawartości

[free] ball dash 3d


drazzlook

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

niedawno umieściliśmy w sklepie google drugą grę. Chciałbym Wam ją zaprezentować i posłuchać Waszej opinii na jej temat. Jeśli znaleźliście jakieś bugi,albo niedociągnięcia będzie nam bardzo miło, jeśli podzielicie się z nami nimi. Czekamy również na Waszą opinie!

 

Pozdrawiamy Serdecznie

Team Drazzlook

 

 

Opis:

link do sklepu google

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Drazzlook.BallDash3D

link do facebooka

https://www.facebook.com/pages/Team-Drazzlook/851031698308491?fref=ts

Przejmij kontrole nad kulą, dotrzyj do końca mapy!
Odkryj nie samowite poziomy, kontroluj szybko podążającą kule.

Cechy gry:
- Wciągająca i szybka rozgrywka
- Statystyki rozgrywki
- Różnorodność szalonych poziomów

- Wspaniała muzyka w tle

- Grafika 3d

Wkrótce
- Nowe poziomy.
- Nowe awatary.
- Nowe tryby gry.
- I wiele więcej, !!!

Zostań z nami !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 164826168 próbach w końcu się pobrało i nawet fajne tylko jakby ta kula można było mocniej skręcać chyba że to poprostu tak się dzieje przez mój telefon bo to nie pierwszy przypadek że słabo się skręca a nada innych jest normą

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękujemy za zainteresowanie. Cieszą nas zarówno pochlebne odpowiedzi jak i informacje na temat poprawy jakości grywalności.

 

Co do ruchu kuli, jest tak skonstruowana zarówno mapa jak i kula, aby w niektórych momentach była tylko jedna opcja przejścia mapy, dlatego też kula ma ograniczony zakres skrętu - może wydawać Ci się,że kula za "słabo" skręca :), jednakże jest to zabieg celowy który ma za zadanie utrudnić grę.

 

Niestety w sprawie pobrań nie możemy nic poradzić. Jest to najprawdopodobniej wina sklepu google, team drazzlook poza wrzuceniem nie ingeruje nic w sklep.

Pozdrawiamy
Team Drazzlook

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka warta uwagi :)

Mam małą sugestie, możecie zmienić sterowanie by przyciski były, lewy po lewej, prawy po prawej? :)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PeliKan,

trafna uwaga, zastanawialiśmy się nad takim rozwiązaniem sami, lecz napotykaliśmy problem związany z kolejnymi mapami(levelami), w których występuję inny przycisk akcji gry (kontroler skok), w kolejnych mapach które obecnie jeszcze nie są dostępne, jest również jeszcze jeden przycisk akcji gry (kontroler) - na razie nie ujawniamy jaki, gdyż są jest w fazie testów. Także układ, lewy przycisk lewa strona, prawy przycisk prawa strona, obowiązywałby tylko w pierwszych mapach (levelach) co mogłoby spowodowować błędne przyzwyczajenie gracza do sterowania, które nie obowiązuje w kolejnych (trudniejszych) poziomach gry. Jeśli natomiast masz jakiś pomysł,uwagę jak rozwiązać ten problem grywalności biorąc pod uwagę także inne trudniejsze levele mapy, które wymagają skoku, prosimy o sugestię i będziemy wdzięczni za nią :).

 

Pozdrawiamy

Team Drazzlook

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewo lewa strona

Prawo prawa strona

Skok, niewidzialnu button na środku ekranu

Możecie też dodać możliwość obsługi gry przechylaniem urządzenia ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PeliKan

, w następnym tygodniu w wolnej chwili postaramy się wdrożyć Twoje pomysły i przetestować kilka dni na "testerach", od ich opini będzie zależało czy zostawić zmianę czy nie - musimy sprawdzić jak będzie to wyglądać z perspektywy grywalności itd. Musimy jeszcze zastanowić się gdzie wrzucić 4 button :), mamy kilka pomysłów, jednym z nich jest "pojawianie się" na ekranie, gdy gra będzie wymagała użycia go.

Co do sterowanie gry żyroskopem, jesteśmy otwarci na taki model gry,ale wymagałoby to zbyt dużej przeróbki lini kodu, w tej chwili mamy na "ruszcie" jedną mniejszą i drugą bardziej skomplikowaną grę, dlatego na razie sterowanie przechylaniem urządzenia niestety musimy zostawić jako pomysł do późniejszego wdrożenia - jednakże dziękujemy za podpowiedź, są one naprawdę cenne.

@Pawliniak, dziękujemy za konstruktywną krytykę. Postaramy się coś w tej kwesti zmienić, lecz na razie skupiamy się na samej mechanice gry i większej ilości levelów (map).

Pozdrawiamy
Team Drazzlook

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczyć musimy,że nie zajmujemy się tym profesjonalnie, a po godzinach pracy :). Dziękujemy za opinie :).
No cóż jedni lubią wiedźmina, a drudzy lubią minecrafta :)). Widzimy,że nie zagrałeś w grę tylko wyciągnąłeś opinie na jej temat z screenshoota, ani tym bardziej nie przeczytałeś całego postu,a wyciągnęłeś tylko dwa słówka - sterowani żyroskopem, i również wyciągnąłeś już sobie opinie. Dla uściślenia, miała to być opcja, którą zasugerował nam PeliKan :),a nie sztywna forma sterowania. Jednakże dziękujemy za odpowiedź.

Pozdrawiamy
Team Drazzlook

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem zaraz będziemy testować i damy ocenę w sklepie.

Już widzę dwa plusy.

-Brak dostępu do wielu uprawnień

-Mało zajmuje

Dałem 5 gwiazdek na zachętę.

Opisałem tam co przydałoby się zmienić.

I fajnie jakby gra wyglądała podobnie do Kula World z psxa.

A jakby dało się czujnikiem sterować to już bajką.

Działa poprawnie na starej Xperii E

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

@Zacksu22

dziękujemy za opinie, szczególnie za tę w sklepie google :), jest nam bardzo miło,że nas wspieracie. Wczoraj późnym wieczorem dodaliśmy aktualizację w której przyspieszyliśmy menu oraz dodaliśmy nowy poziom/mapę. Co do gry w jednej ręce, postaramy się zrobić,aby było to w opcji "wyboru",a nie sztywnej formie tak jak jest to do tej pory.

 

Pozdrawiamy

Team Drazzlook


Cześć,

po krótkie przerwie spowodowanej nawałem zajęć w naszej pracy zarobkowej,wróciliśmy do naszego hobby, do pracy nad grą :). Dodaliśmy update, w którym w większość usprawnień i dodatków została zasugerowana przez internautów (dziękujemy za odzew na forum, emaila i na fanpage). Bez zbędnych wstępów, update 1.2.2 zawiera:

 

-Nowy poziom : mapa 5

-Opcje odblokowywania map - od mapy 5. Co oznacza,że jeśli chcemy zagrać na mapie 5, musimy ukończyć mapę 4.

-Nowe obiekty, przeszkody, przeszkody ruchome -  dostępne na piątej mapie

-Nowy przycisk "start", którego brak powodował buga (info niżej)

-Statystyki : liczba podejsć, liczba skoków, czas przejścia mapy

-Kosmetyczne zmiany map w poziomach 2 i 3

 

Naprawiliśmy:

-Muzykę w tle, która w mapie 4 była kopią z mapy 1.

-Przycisk skoku w mapie 3, który uniemożliwiał przejścia poziomów

-Fizykę, szybkość i kierunk biegu kuli tuż po skuszeniu na mapie - każde podejścia rozpoczyna się z wyrestartowanym kierunkiem, szybkością i fizyką

 

 

 

NEWS 2:

pracujemy cały czas nad kilkoma usprawnieniami, które nam zasugerowaliście. Wszelki odzew i sugestie są brane pod uwagę i prawdopodobnie będą uwzględnione w kolejnych update, jednakże potrzebujemy czasu, dlatego prosimy o cierpliwość. Od siebie mogę dodać tylko,że staramy się jak możemy,aby usprawniać grę, ale niestety dzień ma tylko 24godziny :).

 

Pozdrawiamy

Team Drazzlook.

Edytowane przez drazzlook
  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności