bynczu Opublikowano 23 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Witajcie. Jestem w te klocki tak zielony że nawet nie ma takiego odcienia tego koloru. Pomóżcie proszę i napiszcie jak chłop krowie na miedzy co kiedy i jak robić żeby wgrać nowe oprogramowanie i androida do SE Xperia X10 jakich programów użyć, jakie oprogramowanie pobrać (najlepiej takie bez zbędnych programów),jak ustawić tel. itp. pytam z ciekawości czy jest jakiś programik który wyszuka najnowsze oprogramowanie i go pobierze czy coś. pomóżcie proszę przeglądałem tyle poradników i dalej nie kumam czaczy Napiszcie to tak żeby zwykły prosty śmiertelnik to zrozumiał Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawliniak Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 http://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/157-wgrywanie-oprogramowania-dla-x10-poprzez-flash-toola/ http://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/155-root-i-xrecovery/ Wykonaj to na początku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bynczu Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Kolego wszystko pięknie ładnie ale nie moge tego pobrać :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawliniak Opublikowano 24 Grudnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Dlaczego nie możesz pobrać? Masz problem z pobieraniem? Wejdź w ten temat koniecznie! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bynczu Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 zrobiłem tak jak mi napisałeś w tym poście pobrało mi jakiś program do torrentów...o takiej nazwie.. iLivid Download Manager Now Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...