sus3k Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Siemanko, od wczoraj męczę się na i9300 z 4.3 JB i szlak mnie trafia, szukam więc czegoś co odmuli ww. telefon żeby chodził tak jak powinien. Zależy mi na tym aby system był stabilny i funkcjonalny. Przy podawaniu propozycji proszę o jakieś forum na którym wyczytam coś o tym jakie funkcje traci telefon po wgraniu innego softu ponieważ znajomy mnie troszkę nastraszył że telefon może stracić nawet funkcje czujnika ruchu, czy tak faktycznie może się stać ? Jestem zielony w tym temacie i nie mam pojęcia jaki system wybrać także zdaje się na specjalistów Z góry dziękuję, pozdrawiam PS. Ważne aby były w nim gapps bez konieczności osobnego wgrywania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyanowyLenovo Opublikowano 3 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Witaj, temat został poprawiony zgodnie z regulaminem. Następnym razem tworząc temat zapoznaj się z tematem Jak zakładać temat. Większość Custom ROM'ów nie ma za bardzo wbudowanego Gapps, tylko trzeba wgrywać osobno. Polecam wejść w dział twojego telefonu i skierować kroki do dyskusji ogólnej i tam jest temat dotyczący Twojego pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sus3k Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Okey już sprawdzam W razie niejasności napiszę tutaj Jeszcze pytanie dot. CyanogenMod Installer, na jakiej zasadzie to działa ? Jaka wersja CM zostaje wgrana ? Czy jest to dobre rozwiązanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...