Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[SonyXperia SP] CyanogenMod 13 Android 6.0 Telefon się nie chce włączyć


Grani

Pytanie

Historia jest taka :
Zachciało mi się lepszej wersji androida a jestem w tym całkowicie zielony.
Poczytałem sporo i albo nie zrozumiałem albo mi nie działało dlatego zadaje pytanie osobiście teraz.

Włączyłem recovery w twrp i z telefonem z ustawieniami fabrycznymi zacząłem , zrobiłem znowu fabryczne i nie robiłem backupa bo nie było czego bacupować .

Potem zainstalowałem rom a potem gapps i klikam reboot i nic się nie chce teraz włączyć.

Próbowałem znowu instalować recovery ale nie wyszukuje telefonu .
Jedyne interakcje jakie udało mi się wywołać z telefonem to potrójna wibracja jak telefon bł podłączony i wciskałem of z tyłu , Zielone mignięcie bez podłączenia telefonu do niczego kiedy trzymałem przycisk zasilania i obniżenie głośności , zapalenia się zielonej diody na jakieś 6 sekund kiedy przytrzymałem głośność w dół ale tylko wtedy kiedy telefon był podłączony przez usb , Kiedy przytrzymam zasianie i głośność w dół , kiedy telefon jest podłączony to jest on podłączony do laptopa i się nie odłącza ale nie mogę z nim wejść w interakcję . 
Napisałem wszystko co wiem teraz i proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witaj, temat został poprawiony zgodnie z regulaminem. Następnym razem tworząc temat zapoznaj się z tematem Jak zakładać temat.

Bootloader odblokowany? No i przede wszystkim czy jest brandowany od Orange.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Skoro brand Orange i nie odblokowany Bootloader to nic nie zrobisz samemu. Ten telefon jest zablokowany na amen. Jedynie co możesz zrobić to pójść do salonu Orange żeby Ci odblokowali. Koszt to mniej więcej 50-70 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×