Matikoo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Mam pytanie, czy normalne jest to, że bateria po zmianie softu na CM 9 w ciągu nocy bez włączonego wifi schodzi o 40%!!!!Procesor był ustawiony na 1516MHz, ale telefon nie był używany Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jankessster Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 a jaki zarzadzca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Matikoo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 A można jakoś inaczej?Bo jestem kompletnie zielony w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 aloisy Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Po 3 ladowaniach bateria się uformuje. Po za tym tez nie wiemy jaki to cm. Jeżeli jakiś nightly to istnieje opcja że cos skopali i poprawia w następnym wydaniu. Wysłano z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawliniak Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 O ile się nie mylę programy w tle mogą również zżerać baterie mogę się mylić, ale zalecam zainstalowanie programu do "killowania" aplikacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dasiek Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 O ile się nie mylę programy w tle mogą również zżerać baterie Wiele razy czytałem (nawet w magazynach i w książce o tym piszą) że te programy w tle które zżerają pamięć to bujda (jeśli nie używają klasy Servise albo coś podobnego do działań w tle) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...