Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[LG L90] Problem z uaktualnieniami OTA na CM13


poprostubartek

Pytanie

Witam wszystkich!!

 

W temacie androida jestem na serio zielony i to tylko dzięki Waszym podpowiedzią na tym forum udało mi się przesiąść na CM13. Jednak nie obeszło się bez komplikacji. Niemniej mam już w moim LG L90 cyana 13. Pierwszym problemem było uzyskanie roota na wersji oprogramowania v20a, temat ogarnąłem programem "LG One Click Root", potem pojawiły się problemy z bootloaderem, ale z tym także sobie dałem radę choć opisać teraz jak już nie umiem bo nie chcę tym sposobem wprowadzić kogoś w błąd.

 

Po przedstawieniu po krótce moich perypetii przejdę do problemu z którym się do Was zgłaszam, mianowicie chodzi o brak możliwości wykonania procesu aktualizacji po pobraniu tego pliku przez telefon po monicie o niej. Jak mam się za to zabrać? Proszę o jakieś podpowiedzi tylko w sposób czytelny, łatwy i bezbolesny dla laika.

 

 

Pozdrawiam Bartek

Dodam jeszcze, że na podstawie jednej z instrukcji z tego forum przeniosłam plik z aktualizacją na kartę sd i odpalam cyanogenmod recovery, wybieram apply update, a potem choose from sdcard1 i niestety nic bo wyskakuje błąd.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witaj, temat został poprawiony zgodnie z regulaminem. Następnym razem tworząc temat zapoznaj się z tematem Jak zakładać temat.

Co do Twojego problemu skieruj się tam: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Odpaliłem jeszcze raz program "LG One Click Root" bo program "Flashify" komunikował o braku roota. Proces teoretycznie przebiegł poprawnie, ale teraz telefon nie chce mi się włączyć, pojawia się logo CM i nic więcej się nie dzieje. Podpowie ktoś coś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0