Olek Wójcik Opublikowano 30 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Witam mam problem z telefonem Alcatel One Touch pop c9. Otóż telefon źle wskazuje procenty baterii. A dokładniej kiedy telefon jest ładowany całą noc telefon pokazuje zaniżone procenty. i kiedy jest podłączony procenty spadają.Proszę o szybką pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Olek Wójcik Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Faktura,gwarancja.. Najlepiej cale pudełko jak kupiłeśNiestety nie posiadam oryginalnego kabla usb który był dołączony do pudełka i korzystam z innego. i kiedy go podłączam wyskakuje komunikat że mam podłączyć oryginalny kabel żeby uniknąć problemów z baterią.myślisz że mogę go dać czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Georgi84 Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Lepiej nie, mogą sie przyczepić że używałeś nieorginalnego kabla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DaRkShAdOw Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Chodziło mi głównie o papiery, żeby się nie pogubiły to z pudełkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CyanowyLenovo Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 @Olek Wójcik Najlepiej daj to co zostało, nie dawaj im innych kabli niż ich. Doradzałbym też zrobienia paru fotek telefonowi z każdej strony z wyszczególnieniem jakiś wad obudowy, które są wynikiem eksploatacji etc, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Olek Wójcik Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 @Olek Wójcik Najlepiej daj to co zostało, nie dawaj im innych kabli niż ich. Doradzałbym też zrobienia paru fotek telefonowi z każdej strony z wyszczególnieniem jakiś wad obudowy, które są wynikiem eksploatacji etc,Czyli mam dac im zepsuty kabel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Georgi84 Opublikowano 2 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CyanowyLenovo Opublikowano 3 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 @Olek Wójcik Tak ak przedmówca przede mną: oddaj zepsuty kabel zrób dokładne zdjęcia i wysyłaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Olek Wójcik Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Aktualnie telefon jest w serwisie. Zobaczymy czy go zrobią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mr.Joint Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 telefon był w serwisie 3 razy w tym z 1 mnie oszukali nie dostałem ani protokołu o naprawie ani nie zostało nic naprawione. po awanturze w sklepie o nowy egzemplarz pracownicy wysłali telefon jeszcze raz i okazało się ze telefon miał uszkodzoną płytę główną. Zamykam Temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DaRkShAdOw Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Ty jesteś autorem że chcesz zamykać? Ale w sumie i tak już minął czas pozostania tematu bez odpowiedzi więc zamykam. Temat został zakończony. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy kierować je do ekipy forum. Pamiętaj jeden temat jeden problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Olek Wójcik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
35 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi