Jan Rogala Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Zainstalowałem experymentalną wersje cyanogenmoda 12 na LG L5 E610 i problem jest w tym że jak chce uruchomić CWM to uruchamia się cyanogenmod recovery i niemoge zainstalować spowrotem cyanogenmod 10 bo na cyanogenmod 12 nie wyszukuje sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Wgraj te custom recovery tak samo jak wgrałeś na stocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DaRkShAdOw Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Przywróć stocka i potem flashuj cm'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jan Rogala Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 sorry ale jestem zielony w takich sprawach mogli byście mnie poprowadzić bo nawet rota nie mogę zrobić wystarczy że zrobie rota bo mam program do instalowania cwm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 jak masz wgrany nadal jeszcze custom rom, to wystarczy że odpalisz ten programik jeśli masz stocka to raczej musisz zrootować telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jan Rogala Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 Dobra dzięki za pomoc oficjalnie zamykam temat.I dziękuje za poświęcenie czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...