Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[Samsung Galaxy Ace 2] Hardbrick


Adrian Yuki

Pytanie

Witam.

Na początek wspomnę że przeszukałem cały dział Galaxy ACE 2 i nie znalazłem właściwego tematu/odpowiedzi oraz że nie jestem zielony jeśli chodzi o zmiany softu, wgrywanie go czy przywracanie do życia ubitych więc proszę o wyrozumiałość :)

 

Przechodząc do sedna - wczoraj dosłownie, dostałem w dłonie ten właśnie smartphon'e - Samsung Galaxy ACE 2 model GT - i8160 wraz z padniętym softem (z informacji jakie uzyskałem, człowiek chciał zrobił mu wipe i "przypadkowo" usunął o ile dobrze mi się wydaje cały system wraz z kernelem i loaderem :P).

 

Telefon oczywiście zabrałem do domu, podłączyłem pod ładowarkę i .. Moje zdziwienie nieopisane, zero normalniej reakcji, pokazało się "słoneczko" które pojawia się dosłownie na sekundę przed animacją ładującej się baterii i .. STOI. Nic się nie działo, a na dodatek wspomniane słoneczko tak jakby się zawiesiło.

 

Kolejne próby podłączenia ładowarki skutkowały tym samym - No tak, ubity na amen - pomyślałem, więc zabrałem się za pobranie softu, sterownikow i odina. Wszystko ładnie pięknie, po 4h pobierania instalacja i - kolejne zdziwienie, po instalacji softu telefon odpalał się do ekranu informacji o telefonie (pierwszy ekran, teleon, model itd) i stał. Domyśliłem się, że chodzi o zrobienie wipe'y jednak ... Nie mogłem uruchomić trybu recovery - dziwne ?

 

Ba, to jeszcze nic, pobrałem po kolejnych 4h dokładnie ten system - I8160XXLL2_rooted bodajże 4.1 JB (nadmienie, że wcześniej pobralem stock I8160NELG2_I8160H3GLG1_HOME GB 2,3,4 i sytuacja po wgraniu się powtórzyła. 

 

Wkurzyłem się niemiłosiernie - JA NIE MOGĘ NAPRAWIĆ ?! 

 

Więc zasięgnąłem porady Wujaszka Google i znalazłem gdzieś w odmętach internetu 3plikowy I9300XXALEF_NEWBL_alexndr wraz z Re-partition (PIT). Och jaki błąd popełniłem.