Gość Barteeg Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam, jak w tytule szukam romu do następującego telefonu.Nie mogłem go znaleźć, mógłby ktoś podrzucić link do romu, gappsów.Prosiłbym też instrukcję jak zainstalować, krok po kroku.ps. jestem zielony w tych tematachZ góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawliniak Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Root programem "king root" Recovery ALCATEL-ONE-TOUCH-7041X_140116__recovery_140407-190707.rar Rom http://d-h.st/Drw Nie daje gwarancji że wszystko będzie działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Barteeg Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 a jakieś pewniejsze? ps jest 5.0android? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawliniak Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Przed zakupem telefonu trzeba było najpierw nas zapytać co powinieneś wybrać, aby posiadać duże wsparcie ze strony developerów. Teraz musisz cierpieć. Najlepszym rozwiązaniem będzie sprzedanie urządzenia. Nie znalazłem nic innego. Z tego co tam czytałem ten nie wyglądał najgorzej. Pamiętaj o wykonaniu kopi zapasowej systemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Barteeg Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Telefon jest kolegi, miał małą kwotę na telefon. Ale i ten rom się przyda. Dzięki!A jeszcze instrukcję jak zainstalować poproszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...