KaErzet Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam.Chciałbym wgrać do swojej Z2 niebrandowany soft bez odblokowywania bootloadera.Jestem zielony więc proszę o jasne odpowiedzi Dodam jeszcze, że soft jest z orange, wersja systemu to 4.4.4 numer kompilacji to 23.0.1.A.3.9.Jeszcze jedno, chciałbym sobie kiedyś jakoś zrootować telefon Do gier jest mi to potrzebne Darmowe kredyty itp. Pewnie ważne będzie jeszcze to: *#*#7378423#*#* jak to wpisze to mam coś takiego "Bootloader unlock not allowed" Z tego co wiem to nie mogę odblokować bootloadera. Pozdrawiam ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tu https://drive.google.com/file/d/0B9abNGWS32qVR3BPelZxblRJbm8/edit?usp=sharing Lub tu https://mega.co.nz/#!9N0xmZwR!Z480-0erFTg2tGy-6B5FUol12rVLqk3w5m17nsaJA8Y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Prosze forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/2189-xperia-z2-wgrywanie-softu-firmware-programem-flashtool/ Również pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaErzet Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Zapomniałem jeszcze zapytać, gdzie mogę pobrać czystego, sprawdzonego softa, 4.4.4 (najlepiej, bo wiem ze jest stabilny a aktualizacja do 5.0 pojawi się sama) albo 5.0. Jeszcze jedna wątpliwość, mianowicie czy numery seryjne sprzętu czy coś innego nie wpływają na pomyślność operacji ? No i czy jest jakaś metoda roota bez odblokowywania bootloadera, bo nie jestem na tyle doświadczony żeby go odblokowywać, robić kopie tych kluczy czy coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...