pyjterr Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Mam pytanie, z którym średnio wiem gdzie się wybrać, a zakładanie nowego posta wydaje sie bezsensowne i niepasujące do któregokolwiek z działów.Mam z1c i od jakiegoś czasu kminie nad przejściem na cyanogenmod. Prob w tym, że poza wszystkimi ogólnie znanymi zaletami bardzo liczyłem też na obsługę wideo w 4K oraz FullHD ze 120fps. Szperając po czeluściach internetów znalazłem kilka filmików prezentacyjnych cyanogena na z1c, ale nie widziałem aby opcja 4K bądź slow-mo była dostępna. A przecież fonik jest w stanie je obsłużyć.Więc pytanie z mojej strony takie, czy cyanogenmod faktycznie nie ma wsparcia dla tych trybów kamery? Jeśli nie, to czy jest opcja w jakiś w miare prosty sposób (appka?) to osiągnąć? Pe.eS. Jestem laikiem w zmianach softu na andku i jednak bardziej zaufałbym cyanogenowi niż jakimś custom ROM'om, bo wiem, że takie powstały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BR4KUS Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Z1C obsługuje z tego co wiem maksymalnie Full HD 60FPS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawliniak Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgadza siętylko full hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BR4KUS Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 http://www.xda-developers.com/sony-xperia-z1-and-z1-compact-get-4k-and-120-fps-video-recording/ Są jednak takie możliwości, ale prawdopodobnie trzeba będzie jeszcze trochę na nie poczekać, aby znalazły się w CM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...