Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[Sony Xperia Z3 D6633 Dual Sim] Root, CWM - Co najpierw?


papcioxd

Pytanie

Na wstępie witam wszystkich forumowiczów milo mi Paweł :) . Jestem nowym użytkownikiem androida po przesiadce z ios jestem troszkę zielony wiem już mniej więcej co daje i do czego służy root i odblokowany boot manager. Ale w przypadku mojej xperi z3 jest strasznie mało artykułów dotyczacych tego wiec zwracam się do was o pomoc. Wiem ze na forum już jest opis jak odblokowac tel tylko prozba do was co zrobić pierwsze bo nie chce czegoś spaprać a jak to mówią oto pyta nie bladzi :D Wiec roota odblokować boot managera czy zainstalować cwm? zależy mi na instalacji zmodowanego sklepu google play i modyfikacji zwiększającej głośność muzyki na słuchawkach i głośników narazie. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam.

 

Kolego. Musisz zrobić tak:

  1. ROOT
  2. Kopia kluczy DRM
  3. Odblokować bootloader
  4. Znów root (gdyż odblokowanie bootloadera wykona reset do fabrycznych)
  5. Custom Recovery
  6. I w tedy możesz wgrywać modyfikacje.

TYLKO jest lekki problem z rootem przed odblokowaniem bootloadera.. nie bardzo jest metoda. Bo to nowy telefon w świecie andka.

 

Ale da się. .. Musisz pobrać custom recovery z cwm.. potem wgrać przez nie roota i tu wgrać kernel stock pod twój model telefonu. Oczywiście te operacje wykonujesz flashtoolem. 

 

ps. przenoszę temat do innego działu ;) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0