Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[Motorola RAZR XT910] Szybko rozładowująca się bateria


Łukasz LuKa

Pytanie

Witam, mój telefon to Motorola XT910 zwykła wersja. Mam taki problem iż bateria ucieka w zaskakującym szybkim tempie.. co kilka minut po kilka procent nawet. To chyba nie jest normalne. A aplikacji w tle jest bardzo mało. Poświetlenie tyle tylko żebym widział, Internet off.. i tak bateria na wieczór zostaje 1%.. Coś jest nie tak bo nawet jak ładuje długo jeszcze te 15-20 min pod tym jak pokazuje 100% gdy odłącze telefon od ładowarki jest od razu 99% "Rozładowanie". Telefon z Kanady miał soft Roger lecz w końcu udało mi się znaleźć softa cyanogenmod dla tej wersji. Zamieniłem po prostu sobie. Posiadam tą wersje bo tylko na niej działa mi zasięg i internet.. w wersji SNAPSHOT (cyanogenmod) nie pokazywało zasięgu rzadko tylko ktoś mógł do mnie zadzwonić a smsy nic. Troche wifi dzialało.. Obecnie mam:

cm-11-20140816-NIGHTLY-umts_spyder android 4.4.4

wcześniej cm-11-20140731-NIGHTLY-umts_spyder po tym wrzuciłem nowszą wersję od nowa zamiast upgrade (do tego wszelkie wipe etc) z myślą że bateria będzie normalna ale nic z tego Nie rozumiem czemu tak się dzieje. Czytałem z tymi bateriami ale nic ciekawego nie było aby mi pomogło. Proszę o jakieś wskazówki Bo nawet dnia nie wytrzyma telefon a już pada. Mam aplikację Battery Doctor, Clean Master.

 

 

@edit Spróbuje jeszcze ściągnąć cm-11-20140903-NIGHTLY-umts_spyder.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Pierwsze odpalenie CM może wpływać tak na baterię.

Pożniej winno się to uspokoić. 

 

Daj znać jak poszło z wersją nocną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Niestety ciagle to samo bawiłem sie kilka dni i wróciłem do punktu wyjscia.. Wgrałem nawet Snapshot m9 ale nadal spada bateria.

 

Wczesniej wgrałem ten mój soft Rogers + nowe radio przez BMM i niby spoko ale po wgraniu CM 10/CM 11 brak zasięgu... więc musiałem wrócić do tego wyżej.. ;/

 

Telefon z USA (Kanady) dlatego też softy z  EU nie wejdą.. sprawdzałem juz wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wejdz w ustawienia -> wifi-> zaawansowane -.> sprawdz czy masz włączone skanowanie zawsze dostępne. Po za tym sprawdz czy masz włączoną sięc komórkowa jako internet  i gps :D 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

U mnie sytuacja jest podobna. Przez noc bateria z 70kilku procent spadła do 15. Wszystko mam powyłączane, ilośc porcesów w tle ustawione na 0 a niewiele to pomaga. Wcześniej na stocku JB bateria spokojnie starczała mi na 3 dni. Co może być przyczyną ? Zastanawiam się czy usunięcie z systemu usług google play może coś pomóc i czy nie wpłynie to na inne aplikacje. W ostateczności mam backup stocka na karcie ale nie ukrywam że wolałbym zostać przy CM12. Jakieś sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Same CM12 jest winne.

Ja mam tą samą sytuacje na Note 3.I też nic nie zjada baterii, a bateria leci.

 

A na Note 2 już nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

w teori tak, starszy cyanogenmod zawsze będzie stabilniejszy

to znaczy że cm11 jest stabilniejszy od cm12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ok, czy w takim razie mógłbym poprosić o link do stabilnej (nie nocnej) wersji CM11 i dedykowanych gapsów ?

 

 

Edit. Nie udało mi się znaleźć wersji stabilnej CM11. Byłem zmuszony wrócić do stocka :( Ładowanie telefonu 2 razy na dobę jest dla mnie nie do przyjęcia.

Edytowane przez muzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Problem został rozwiązany lub temat wyczerpany. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy kierować je do ekipy forum. Pamiętaj jeden temat jeden problem :)
Jak poprawnie założyć temat -> http://forum.cyanogenmod.pl/index.php/forum-0/announcement-2-jak-zak%C5%82ada%C4%87-tematy/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności