Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod

[Xperia U] CM 11.0 Kitkat 4.4.2 Ciagle crashe


evok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na poczatku dodam jestem troche zielony w tych sprawach ale co nieco podstawy juz znam z androidami. a wiec zaczne od mego problemu

 

 

2 dni temu zainstalowalem wszystko dzieki temu poradnikowi:

 

 

Jak widac gosciowi wszystko ladnie dziala albo ukryl cos ;p

 

Wiec tak Niedziala mi Bluetooth znaczy wlacza sie ale jak probuje sparowac go z komputerem Win 8.1 to sie szybko wylacza i wlacza i wszystko szlak trafia.

Kamera na nagrywaniu wszystko ladnie nagrywa ale jak zatrzymuje nagranie i ma mi je zapisac to wyskakuje crash aparat nieodpowiada i wszystko szlak trafia a po ponownym uruchomieniu aparatu czarny ekran a aparat mi potrzebny jest ;/. tam jeszcze problem z google play jak zainstaluje pare apek i nawet je wlacze i pogram chcwile to po resecie telefonu ich niema. 

Telefon chyba o 50% cichszy jest jak na ICS 4.0.4 

 

a i czasami mi sie wiesze ten  telefon i wyskakuje niepamietam bo to roznie jest ze dana aplikacja niedziala ;/ 

 

 

wiec jak widac w ciagu 2 dni pare niedogodnosci mam i boje sie ze na przyszlosc dojdzie ich wiecej  a tego chyba niechcemy jak to wszystko powinno isc w dobrym kierunku.

 

 

wiec czy jest jakas pomoc dla mnie jakies aktualizacje czy cos albo nowy rom? Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to nic dziwnego.

To są początki CyanogenModa 11 na ten model.

Dlatego są takie błędy.

O dziwo i tak dobrze działa ci aparat... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak widac w innych filmach tego gocia z poradnika to mu ladnie chodzilo :D nagrywanie szło 

 

 

a wiec co mam teraz dalej robic czekac  na jakies aktualizacje to ( kiedy, co i jak??) czy jakiegos zwyklego najlepiej zainstalowac kit kata nie CM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A które CM wgrałeś? Spróbuj od mujeni, bo to nie jest normalne ;)