Skocz do zawartości

  • 0
Natasha Wójcik

[OnePlus 6] Bad Pixel

Pytanie

Hej

Przepraszam najmocniej jeśli nie jest to dobry temat, ale jestem trochę zdesperowana. Zakupiłam przez oficjalną stronę oneplus.com - biały model OnePlus 6. Telefon zamówiony 3 lipca dotarł do mnie wczoraj (5 lipiec). Przesyłka odebrana od kuriera przez inną osobę, ponieważ ja byłam w pracy. 

Po powrocie do domu, odpaliłam telefon i zaczęłam go konfigurować. Nic wtedy nie przykuło mojej uwagi. Jednak później gdy podjaśniłam ekran zauważyłam problematyczny pixel. Nie jest martwy, bo świeci się, ale w RGB. Mieni się trochę jak paproch z kurzu na ekranie. Dodatkowo pod światło zauważyłam, że w tym miejscu pod ekranem coś nie gra, jest takie wybulenie (? - nie wiem jak to nazwać :/). Z telefonem obchodziłam się jak z jajkiem od momentu wyciągnięcia z opakowania i tym bardziej nie kładłam go ekranem do dołu. Nie mam też paznokci szponów żeby go porysować. Pod palcem nie czuć ani tego "wybulenia" ani nic chropowatego. Znajomi sugerują mi wadę fabryczną.

Moje pytanie brzmi : co powinnam zrobić? Odesłać go na gwarancji do serwisu? Obawiam się, że jeśli go rozbiorą i wymienią matrycę/szybę to straci swoją wodoszczelność lub jeszcze coś innego się popsuje. Myślałam czy nie udać się do DHL na spisanie protokołu, że sprzęt jest wadliwy i liczyć, że dostanę nowy telefon. Nie miałam jednak wcześniej takiej sytuacji i nie wiem na czym to polega. Czy będę musiała za to dopłacać? Która opcja jest według Was odpowiednia?

Załączyłam też zdjęcie, niestety robione słabym telefonem z nakładką macro pod światło w miejscu w którym występuje problem. Nie da się tego zetrzeć palcem, delikatnie zdrapać, nawet tego nie czuć.
Spróbowałam jeszcze zrobić zdjęcie jak to widać na wyświetlaczu, ale trochę mija się to z celem z racji tego, że zdjęcie ekranu zawsze ma pasy 😕


Przepraszam jeszcze raz jeśli to zły wątek, z góry dziękuję za rady.
 

36649182_2049608071739472_5691035712506298368_n.jpg

36688576_2075102525895193_7078918569886482432_n (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie mam pojęcia jak to jest z serwisem OnePlusa jednak ja zalecałbym skontaktować się z linią obsługi klienta, oni powinni doradzić co i jak


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jeżeli robi oficjalny serwis to standardy które zapewnia podczas sprzedaży powinny być zachowane. Też bym odesłał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności