Hnacik Opublikowano 29 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Podczas aktualizacji oprogramowania wyświetla się błąd: 0x1111002 . Jestem zielony w tych sprawach, wiec za bardzo nie wiem o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DusieK Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 W jaki sposób była wykonywana aktualizacja? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hnacik Opublikowano 1 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2017 Po prostu dostałem komunikat, że jest dostępna nowa wersja oprogramowania, więc zatwierdziłem, telefon się wyłączył, zaczęła się instalacja i w trakcie wyrzuciło ten error. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hnacik Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2017 Te forum w ogóle funkcjonuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DusieK Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Tak. Przepraszam, przez natłok pracy musiałem przeoczyć Masz cos zainstalowane? (Twrp itp czy Root)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hnacik Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 W sensie? Bo jakoś średnio rozumiem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DusieK Opublikowano 9 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 zmieniałeś recovery na TWRP czy robiłeś root np KingRoot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...