Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[Samsung Galaxy Note II] Proces com.android.systemui został zatrzymany


Rafałnote

Pytanie

Witam. Od jakiegoś czasu( około 2 tygodni) w moim telefonie: galaxy note 2 wyskakuje, po przytrzymaniu przycisku Home, "proces com.android.systemui został zatrzymany". Po kliknięciu "ok" robi się na moment czarne tło i telefon się blokuje, a po odblokowaniu wszystko jakby wraca do normy. Przywracałem ustawienia fabryczne, następnie oddałem do serwisu na wgranie nowego systemu i nawet po 2 wgraniu nowego systemu ten błąd się pojawia. Po pierwszym i drugim wgraniu systemu scenariusz był taki sam: serwis informował, że usterka znikła, lecz po jakimś czasie, gdy już większość aplikacji od nowa aktualizowałem itd. ten błąd znowu się pojawiał. Zwracam się tutaj po poradę, bo przyznaję że jestem w tej dziedziny zielony, a powoli przestaję ufać temu serwisowi, by znowu naprawił go i działało poprawnie przez godzinę. Z góry dziękuję za jakiekolwiek pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

EDIT: Wygląda na to, że będziesz musiał wgrać system od nowa sam. Potrzebny ci będzie kabel oryginalny i program Odin (w necie szybko go znajdziesz). Na Sammobile możesz znaleźć stocki (oprogramowanie producenta) do wgrania na własną rekę. Wyłączasz telefon. Przytrzymujesz przycisk ściszania w dół, przycisk domowy i zasilania aby go uruchomić w trybie wgrywania oprogramowania (potem dajesz przycisk podgłaszania do zatwierdzenia). Do Odina w PDA (w nowszych wersjach AP) wrzucasz paczke. Musisz mieć zaznaczone po lewej TYLKO f-reset time i Auto-reboot. Przed całą akcją wyłączasz Kiesa (jeśli go masz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...