Witam, po ostatniej najnowszej aktualizacji CM13.0-20161218-NIGHTLY-i9100 występują duże problemy aparatu w podanym wyżej telefonie. Po użyciu aplikacji takiej jak snapchat przy użyciu opcji nagrania krótkiego filmiku jest wyświetlany komunikat że nie udało się nagrać filmu. Po kilku następnych próbach komunikat znika lecz nadal nagrywanie nie działa. Następnie po tym jak chce użyć systemowej aplikacji aparat do nagrania filmu, aplikacja się zawiesza i już nie jest zdolna do żadnych czynności nawet po ponownym uruchomieniu jej. Pomaga dopiero wymuszenie zamknięcia jej przez ustawienia. Po zresetowaniu aplikacji wszystko działa jak należy lecz nie występowały takie problemy przed aktualizacją. Czy jest możliwość rozwiązania tego problemu lub czy jest sposób na przywrócenie lub zaktualizowanie do wcześniejszej wersji CM?
Pytanie
DarkLukas
Witam, po ostatniej najnowszej aktualizacji CM13.0-20161218-NIGHTLY-i9100 występują duże problemy aparatu w podanym wyżej telefonie. Po użyciu aplikacji takiej jak snapchat przy użyciu opcji nagrania krótkiego filmiku jest wyświetlany komunikat że nie udało się nagrać filmu. Po kilku następnych próbach komunikat znika lecz nadal nagrywanie nie działa. Następnie po tym jak chce użyć systemowej aplikacji aparat do nagrania filmu, aplikacja się zawiesza i już nie jest zdolna do żadnych czynności nawet po ponownym uruchomieniu jej. Pomaga dopiero wymuszenie zamknięcia jej przez ustawienia. Po zresetowaniu aplikacji wszystko działa jak należy lecz nie występowały takie problemy przed aktualizacją. Czy jest możliwość rozwiązania tego problemu lub czy jest sposób na przywrócenie lub zaktualizowanie do wcześniejszej wersji CM?
Za przeczytanie i pomoc z góry bardzo dziękuję.
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.