Misiek756 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Mam pytanie. Jak zainstalować cyanogenmod na lg g3s D722? Proszę o wmiarę prosty sposób bo jestem laikiem w tych sprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CyanowyLenovo Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Witaj, temat został poprawiony zgodnie z regulaminem. Następnym razem tworząc temat zapoznaj się z tematem Jak zakładać temat. Kroki żeby to zrobić: 1. 2. 3. W razie jakichś pytań pisz to pomożemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misiek756 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Ok zobacze jeszcze sie boje że mogę telefon zniszczyć. A czu Kingroot wystarczy do wgrania softu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CyanowyLenovo Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Jeśli jest wymieniony to tak, a jeśli nie to rób tak jak jest napisane. Pamiętaj, że najpierw Bootloader, a potem ROOT. Co do Kingo ROOT to można ale zalecałbym potem po zeobieniu ROOT'a wgrać SuperSU, a Kingo ROOT wywalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gabi Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Cześć, daj znać czy Twój problem został rozwiązany, czy możemy Tobie jeszcze jakoś pomóc? Z góry dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Misiek756 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Telefon został zaniesiony informatyka. Nie mogłem go włączyć pisało BOOTING ERORR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...