Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod

[Galaxy Note 4] Czy warto wgrywać inny system? np. CM ?


Gordon_Freeman

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jestem nowy więc na wstępie dodam, że bardzo mi miło wszystkich poznać i z góry dziękuję za wskazówki i pomoc.  

Kupiłem, w zasadzie przedłużyłem umowę w T-Mobile i wybrałem Samsunga Galaxy Note 4, nie podoba mi liczba ograniczeń jakie narzuca czy operator czy okrojony interfejs samsunga.  Reasumując jestem kompletnie zielony i chętnie podejmę się instalacji CM.  Będę wdzięczny za poradę od czego zacząć? Wiem, że koniecznie zgrać dane, zabezpieczyć kontakty etc.  Co potem? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie, standardowo: root -> wgrywanie TWRP -> wgrywanie systemu i gappsów. To jest taki skrót tego co Cię czeka ;)

Zacznijmy od tego, jaki masz dokładnie model telefonu? Jaki chcesz system? (Android 5.1.2, 6.0?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,że coś takiego jak unroot nie pozwoli w przyszłości oddać telefonu na gwarancję? Myślałem, że przywrócenie ustawień fabrycznych załatwi sprawę.  

Czy przykładowo, jeśli wyjdzie nowa wersja Androida telefon zaktualizuje się sam, czy tylko już za pośrednictwem CM? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem o co chodzi z tą aktualizacją. Unroota ciężko jest zrobić... Z tego co widzę Note 4 w wersji Intl (international) ma narazie CM 12.1 w wersji nightly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zrobić unroota trzeba wrzucić rom samsunga od nowa aczkolwiek już będziesz miał Knoxa.

A co do aktualizacji to też zbytnio nie wiem ale tak:

Jeśli wyjdzie aktualizacja romu samsunga to zostanie cm

Jeśli wyjdzie nowa wersja cm to wyskoczy w ustawieniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy? Proszę o cierpliwość ale nic nie kumam. Na oficjalnej stronie znalazłem 3-4 wersje.  To znaczy, że nie ma aktualnej wersji?