GadzbereX Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Witam. Po zrobieniu hard reseta i zainstalowaniu snapchata wyświetla mi się, że nie mogę się zalogować. Wtedy nie działał, bo miałem roota, ale go usunąłem. Więc dlaczego teraz nie mogę się zalogować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CyanowyLenovo Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Możliwe, że zostały jakieś ślady po ROOT'cie. strzel mu Wipe'y albo zainstaluj na nowo ROM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GadzbereX Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Jestem trochę zielony w tych sprawach, możesz jaśniej, albo podaj jakiegoś linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CyanowyLenovo Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Podaj mi model jaki posiadasz, a wszystko się znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GadzbereX Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Lenovo a816 Golden Warrior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CyanowyLenovo Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Nie ma u nas takiego modelu. Poczekaj na innego moderatora, lub osobę będąca w stanie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mitlex Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Wipe albo od nowa rom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
GadzbereX