Witam wszystkich. Mam taki problem, otóż kiedyś w moim LG G2 przestał mi działać mikrofon. Czasem działał, czasem nie. Zrobiłem reset telefonu, mikrofon chwile działał i znowu nic. Zbagatelizowałem sprawe, chodziłem ciągle ze słuchawkami w kieszeni (przez nie można normalnie rozmawiać). Minęły ponad 2 tygodnie, czasem sprawdzam w dyktafonie czy działa i nie działał ani razu. Dzisiaj rozebrałem go trochę, ale nic tam nie ma podejrzanego, próbowałem naciskać w różnych tam miejscach i nadal nie działało. Podpiąłem telefon do kompa, awaryjne odzyskiwanie oprogramowania - dalej nie działa. Więc zrobiłem reset softu, od razu po włączeniu daje dyktafon - działa. Ale wyłączyłem nagranie, włączyłem jeszcze raz i znowu to samo szumienie co zwykle. Czy to jest problem z oprogramowaniem? Nie mam gwarancji producenta tylko serwisową, a ten serwis nie ma zbyt dobrej opinii (2 miesiące czekania, pozamieniane idealne ekrany na porysowane, obudowy tak samo, mimo że gwarancja dotyczy czego innego), dlatego wolałbym im mojego smartfona nie oddawać. Wydaje mi się że jeśli po resecie chwilę działa, to wina nie leży po stronie mikrofonu tylko oprogramowania. Co o tym myślicie i czy jest szansa że uda mi się samemu to naprawić? Jeśli tak to jak to zrobić? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Pytanie
bezimienny1123
Witam wszystkich. Mam taki problem, otóż kiedyś w moim LG G2 przestał mi działać mikrofon. Czasem działał, czasem nie. Zrobiłem reset telefonu, mikrofon chwile działał i znowu nic. Zbagatelizowałem sprawe, chodziłem ciągle ze słuchawkami w kieszeni (przez nie można normalnie rozmawiać). Minęły ponad 2 tygodnie, czasem sprawdzam w dyktafonie czy działa i nie działał ani razu. Dzisiaj rozebrałem go trochę, ale nic tam nie ma podejrzanego, próbowałem naciskać w różnych tam miejscach i nadal nie działało. Podpiąłem telefon do kompa, awaryjne odzyskiwanie oprogramowania - dalej nie działa. Więc zrobiłem reset softu, od razu po włączeniu daje dyktafon - działa. Ale wyłączyłem nagranie, włączyłem jeszcze raz i znowu to samo szumienie co zwykle. Czy to jest problem z oprogramowaniem? Nie mam gwarancji producenta tylko serwisową, a ten serwis nie ma zbyt dobrej opinii (2 miesiące czekania, pozamieniane idealne ekrany na porysowane, obudowy tak samo, mimo że gwarancja dotyczy czego innego), dlatego wolałbym im mojego smartfona nie oddawać. Wydaje mi się że jeśli po resecie chwilę działa, to wina nie leży po stronie mikrofonu tylko oprogramowania. Co o tym myślicie i czy jest szansa że uda mi się samemu to naprawić? Jeśli tak to jak to zrobić? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.