Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[Lenovo A808T] Instalacja ROM-u


Grafito

Pytanie

Witam zakupiłem telefon Lenovo A806T, jednak jak to Lenovo prosto z chin irytują mnie aplikacje chińskie i inne :) Znalazłem bardzo miły rom bardzo chwalony :

 

>http://www.movilesdualsim.com/tema/miui-v6-lenovo-a806-a808t-multilenguaje-v-5-8-7-estable-actualizacion-semanal-by-pirinvk.92190/

Według instrukcji :
 

Instalacja przez TWRP

Sformatowac partycje: CACHE,DALVIK CACHE,DATA i SYSTEM

Zainstalowac

Zainstalowac GAPPS

 

Wszystko w porządku, dla osoby która ogarnia temat wgrania romu. Niestety ja jestem zielony na tym punkcie. I tu zaczyna się moja prośba, czy ktoś byłby na tyle uprzejmy i napisał mi krok po kroku jak wgrać takowy rom? Z góry dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Pardon za temat. Problem mam od początku, jedyny ROM jaki wgrywałem to było 2 lata temu do Xperii Play, ale to inaczej wyglądało wgrywało się plik na kartę i tyle. Także nie mam pojęcia totalnego co robić jak, od czego zacząć. Chodzi mi o napisanie instrukcji typu :

1. Wchodzisz w x, klikasz y.

2. Podpinasz kabel naciskając z

.

.

. itp

 

WIem że jest czasochłonne takie pisanie a nie wszyscy mają czas nie chodzi mi żeby było na już. Jestem amebą umysłową jeżeli chodzi o wgrywanie romu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Instalacja przez TWRP - zainstaluj custom recovery TeamWin Recovery Project


Sformatowac partycje: CACHE,DALVIK CACHE,DATA i SYSTEM - wykonujesz wipe data/factory reset, wipe cache partition, wipe dalvik cache, format /system


Zainstalowac - instalujesz ROM przez opcję install


Zainstalowac GAPPS - instalujesz tak samo jak ROM


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0