Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[LG Optimus L7 II] - problem z dostepem do roota


IcemanMC

Pytanie

Witam,
Którejś pięknej nocy wstajac z łóżka za potrzebą udało mi sie rozdeptać owego LGka [P715]. Potem już mi nie zależało i pomimo, że nie znam sie na tym kompletnie postanowiłem wgrać nowego V20A. Potem wpadłem na cyanogenmoda i po pół dnia z kilkoma schodami, ratunkiem przed ucegłowieniem itp wgrałem cyanogenmod 11. Wszystko ładnie, pięknie ale jest pewien problem.

Po klikaniu 30 razy w numer kompilacji i uaktywnieniu opcji programistycznych czy deweloperów, w tychże opcjach nie ma ani słowa o roocie.
Nie mogę także zmienić trybu dostepu File Meneagera na tryb dostępu do roota. Aplikacja Root Explorer też nie ma do niego dostepu. I ta pierwsza i druga zawieszają się. Pierwsza przy próbie zmiany trybu na dostęp do roota, druga od razu po uruchomieniu.

Trochę irytująca sytuacja bo nie mogę z karty SD nic usunąć. Nawet z rzeczy nie wymagajacych roota.
Jestem laikiem który wgrał wszystko od zera nie mając o tym zielonego pojęcia tak więc prosze o trochę wyrozumiałości.

Wójek google na zapytanie "root cyanogenmood 11" wywala tysiące reklam i kilka filmików i poradników jak to wejść w opcje deweloperow i aktywowac opcję której po prostu u mnie nie ma.
Jesli ktoś się zlituje to prosze o jakies sugestie.
pozdrawiam.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

to wgraj via custom recovery, aczklwiek myślę że to i tak Ci nic nie da, dlaczego?

Trochę irytująca sytuacja bo nie mogę z karty SD nic usunąć. Nawet z rzeczy nie wymagajacych roota.

to nie jest wina braku roota, tylko możliwe uszkodzonej pamięci gdyż

Którejś pięknej nocy wstajac z łóżka za potrzebą udało mi sie rozdeptać owego LGka [P715].

aczkolwiek, jeśli problem występuje tylko na tym romie, to przeflashuj go na nowo,(wipe data, system, cache, dalvik)

i daj znać

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza