Witam, Którejś pięknej nocy wstajac z łóżka za potrzebą udało mi sie rozdeptać owego LGka [P715]. Potem już mi nie zależało i pomimo, że nie znam sie na tym kompletnie postanowiłem wgrać nowego V20A. Potem wpadłem na cyanogenmoda i po pół dnia z kilkoma schodami, ratunkiem przed ucegłowieniem itp wgrałem cyanogenmod 11. Wszystko ładnie, pięknie ale jest pewien problem.
Po klikaniu 30 razy w numer kompilacji i uaktywnieniu opcji programistycznych czy deweloperów, w tychże opcjach nie ma ani słowa o roocie. Nie mogę także zmienić trybu dostepu File Meneagera na tryb dostępu do roota. Aplikacja Root Explorer też nie ma do niego dostepu. I ta pierwsza i druga zawieszają się. Pierwsza przy próbie zmiany trybu na dostęp do roota, druga od razu po uruchomieniu.
Trochę irytująca sytuacja bo nie mogę z karty SD nic usunąć. Nawet z rzeczy nie wymagajacych roota. Jestem laikiem który wgrał wszystko od zera nie mając o tym zielonego pojęcia tak więc prosze o trochę wyrozumiałości.
Wójek google na zapytanie "root cyanogenmood 11" wywala tysiące reklam i kilka filmików i poradników jak to wejść w opcje deweloperow i aktywowac opcję której po prostu u mnie nie ma. Jesli ktoś się zlituje to prosze o jakies sugestie. pozdrawiam.
Pytanie
IcemanMC
Witam,
Którejś pięknej nocy wstajac z łóżka za potrzebą udało mi sie rozdeptać owego LGka [P715]. Potem już mi nie zależało i pomimo, że nie znam sie na tym kompletnie postanowiłem wgrać nowego V20A. Potem wpadłem na cyanogenmoda i po pół dnia z kilkoma schodami, ratunkiem przed ucegłowieniem itp wgrałem cyanogenmod 11. Wszystko ładnie, pięknie ale jest pewien problem.
Po klikaniu 30 razy w numer kompilacji i uaktywnieniu opcji programistycznych czy deweloperów, w tychże opcjach nie ma ani słowa o roocie.