loras71 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Witam serdecznie. Mam taki problem, który starałem się rozwiązać w przypadku iPhona firmy Apple. W końcu zrezygnowałem, bo za dużo czasu to mi zajmowało. Chcę prostego rozwiązania i prawidłowego funkcjonowania. Otóż w najbliższym czasie podejmę pracę w której w szybkim czasie będę musiał odbierać i odpisywać na maile. Najczęściej w czasie rzeczywistym. Szukam więc opcji, żeby kupić taki telefon i pobrać taką aplikację, która będzie mnie informowała natychmiast o przychodzących mailach oraz w jakiś konkretny sposób. Chodzi mi o to, żebym mógł wybrać swój dźwięk, głośność oraz oczywiście wibracje. Jestem zielony w smartfonach, więc pytam się czy jest taka aplikacja oraz możliwość w systemie Android? Jeszcze raz podkreślę, że te powiadomienia muszą przychodzić natychmiast jak tylko do skrzynki mailowej dotrze wiadomość, a nie przykładowo po 15-30 minutach. Nie chcę zakładać oddzielnego tematu, więc dopiszę jeszcze tutaj. Jeśli odpowiedź na powyższe pytanie będzie pozytywna to jaki model smartfona polecacie na dzisiaj z systemem Android? Cena nie gra roli i nie mam zamiaru w tym przypadku oszczędzać. Chodzi mi o to, żeby telefon w żaden sposób nie zamulał (nie będę też ściągał dużo aplikacji) i dobrze działał przy przeglądaniu mobilnego internetu. Aktualnie posiadam słabiutki Sony Xperia J i telefon po roku użytkowania muli niemiłosiernie. Chcę sprzęt, który posłuży mi długi czas i pozwoli na swobodne korzystanie z internetu. Tak jak jednak podkreślam ww. powiadomienia są dla mnie najważniejsze. Bardzo proszę o odpowiedź w tej sprawie. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie rady w tym temacie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0xden Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Polecam systemową pocztę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...