r0xden Opublikowano 30 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Witajcie. Jestem całkiem zielony. Nie wiem jak zainstalować cm12 na razr xt910. Oglądałem ileśtam poradników, lecz mało co rozumiem. Mógłby mnie ktoś poprowadzić wskazówkami?Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 (edytowane) Więc tak, najpierw rootujesz urządzenie tymhttp://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/1235-motorola-razr-rootunrootrazr-eternityproject-easyrootics-v15-winlinux/ potem wgrywasz cwmhttp://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/4978-razr-xt910-cwm-touch-5845/ a potem wgrywasz custom roma wyczytałem że nie musi być odblokowany bootloader dla cwm, ale nie jestem pewien czy na custom romie to pójdzie, dla pewności zrób nandroid backup Edytowane 1 Czerwca 2015 przez PeliKan Aktualizacja posta 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawliniak Opublikowano 31 Maja 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Napisz z czym masz problem dokładnie. Coś już zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 r0xden Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 Jeszcze nic. Problem mam z rootem, instalacja recorvery i bootloaderem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 A dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 r0xden Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 Nie ogarniam jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...