menka98 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Mam problam, gdyż chciałam zainstalować sobie Google Play tym sposobem: http://maciejkubiak.komorkomania.pl/939,nokia-x-zlamana-sklep-google-play-dostepnyi teraz po właczeniu telefon wyskakuje mi: Setup Wizard has stopped. Musiałam coś źle zrobić, gdyż nie znam się za bardzo na telefonach.Bardzo proszą o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 nadałeś właściwe uprawnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 menka98 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 nadałeś właściwe uprawnienia?W sumie to nie wiem, bo nie znam się za bardzo na telefonach :/ Myślałam, że to łatwiejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PeliKan Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 wejdź w root explorer i poszukaj te apki które wrzuciłaś tam i przytrzymaj, powinno Ci wyskoczyć menu, wybierz set permission albo coś w ten deseń i ustaw tak jak na zdj potem zresetuj nokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 menka98 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 wejdź w root explorer i poszukaj te apki które wrzuciłaś tam i przytrzymaj, powinno Ci wyskoczyć menu, wybierz set permission albo coś w ten deseń i ustaw tak jak na zdj sssss.jpgpotem zresetuj nokie Problem w tym, że ja po włączeniu telefonu nie mogę wejść w menu, ponieważ tego Setup Wizard has stopped nie da się zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...