Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[LG L9] Pomoc dla początkującego. Nowy soft, CWM oraz bootloader


bla esh

Pytanie

Na wstępie przyznam że jestem dość zielony w tym temacie , a w moim lg l9 nagle przestało działać wi-fi , poczytałem troche i podobno to wina systemu ( "trzeba zmienić softa" ) Polecili mi właśnie wasze forum , bootloader chyba właśnie przed chwilą odblokowałem , zalezy mi na czasie a słabo się znam . Mógłby mi ktoś pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
  • 0

A tego to już wiem Ci powiedzieć :/ Ja nigdy z LG się raczej zbyt dużo nie bawiłem....

Wydaje mi się, że do instalacji oficjalnego oprogramowania nie trzeba rootować ani nic, bo było by to raczej bez sensu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A tego to już wiem Ci powiedzieć :/ Ja nigdy z LG się raczej zbyt dużo nie bawiłem....

Wydaje mi się, że do instalacji oficjalnego oprogramowania nie trzeba rootować ani nic, bo było by to raczej bez sensu ;)

okej , przepraszam że Cię męcze :) ale jeszcze jedno , Który mam rom wybrać? bo wchodze tam w link i jest

POLAND 80 PLS/PLUS(POLAND) V20C LGP760 593.59 MiB 832 online.png   81 P4P/P4(POLAND) V20C LGP760 609.01 MiB 1443 online.png   82 TPL/T-MOBILE(POLAND) V20C LGP760 597.78 MiB 754 online.png   83 PLS/PLUS(POLAND) V20D LGP760 611.29 MiB 661 online.png   84 P4P/P4(POLAND) V20F LGP760 632.94 MiB 1330 online.png   85 POL/POLAND V20H LGP760 573.92 MiB 10797 online.png   86 ORP/ORANGE(POLAND) V20I LGP760 584.21 MiB 1132 online.png   87 POL/POLAND V20O LGP760 599.15 MiB 6663

dodam że telefon kupowany w media expert ( jeżeli to ważne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Bierz soft dla Polski, bez operatora.

 

Ponad to nie musisz wykonywać rootów.