konrad252 Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Witam nie moge połączyć telefonu z tv pròbowałem zainstalowac samsung link ale pisze mi ze nie moge bo moj sprzet jest niekompatybilny prosze o pomoc jak moge sie polaczyc z tv bo czesto ogladam filmy ktore mam na telefonie na tv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Jaki masz rom ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 konrad252 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 ja jestem zielony w tych sprawach wiec pytanie gdzie znajde wersje romu jok znalazłem program który przesyłą mi obraz muzyke do tv ale za kazdym razem musze uruchamiać ten program a w oryginalnej wersji wystarczyło że wszedłem w galerie i na górze był taki znaczek udostępnij i to było łatwiej szybciej najlepiej było by mieć samsung allshare tylko niestety niekontabilne więc proszę o pomoc czy idzie zrobić tak żeby działało tak jak w oryginalnej wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 9 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Jeżeli masz custom rom (czyli rom tworzony przez developera) to nie będziesz miał takiej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 konrad252 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 ok dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Pawliniak Opublikowano 10 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Problem <b>ROZWIĄZANY</b>. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia prosimy kierować je do ekipy forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
konrad252