Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod
  • 0

[Galaxy Ace II] Jak zrobić roota, zaktualizować system itp, pomocy


cepa

Pytanie

Witam, jestem kompletnie zielony w temacie. Chciałbym wgrać nową wersje androida ale kompletnie nie wiem jak. W internecie wyczytałem o robieniu roota itp ale kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać. Nigdy nie robiłem takich rzeczy a na forum znalazłem taki poradnik http://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/642-galaxy-ace-2-wgrywanie-nowego-romu-pda-jednoplikowy/ i chciałbym zapytać czy powienienem coś zrobić przed tym. Firmaware ściągnąłem to z komentarza dla polski (XEO) i co z tym zrobić bo z tego co wyczytałem dla wieloplikowych nic nie rozumiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Witam ponownie. Udało mi się wgrać j.b moją własną metodą : 

1 Włączam odina z podłączonym telefonem

2 Do pda wgrywam jedną część systemu

3 Do csc wgrywam tą drugą część 

4 Do phone wgrywam te dwie części

5 Klikam start

6 Czekam 

7 Zrobione 

 

Dzięki ,że ktoś w ogóle odpisał. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
  • 0

Jak wgram to CWM to potem mogę już zainstalować np to: http://forum.cyanogenmod.pl/index.php/topic/1337-galaxy-ace-ii-442-cyanogenmod-110-fully-working-by-maclaw-studio/ ? Nie trzeba używać Odina itp? Przepraszam ale nie znam się i nie chcę zabierać się za coś jeśli nie wiem co dokładnie robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chcę się tylko upewnić czy dobrze rozumuję :)

 

Instaluje CWM 

Wrzucam ROM i Gapss

Instaluje ROM (i Gapss?)

Cieszę się nowym systemem?

 

Czy to, że obecnie mam Androida w wersji 2.3.6 nie będzie problemem przy wgrywaniu tego ROMu który podałem wyżej? Jest on w wersji 4.4.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Więc zabieram się za instalację, mam nadzieję, że nic nie zepsuję, dziękuje za odpowiedź :)