Łukasz Chruścicki Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Witam. pomożcie mi. zainstalowalem cyanogenmod 11 tak jak napisane w instrukcji i gdy chcialem odblokwac ekran zrobil sie bialy i nic sie nie dzieje. pomozcie mi jestem zielony w tych sprawach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Wyłącz i włącz telefon kolego. Bo rozumiem, że zainstalowałeś i wszystko działało normalnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Łukasz Chruścicki Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 a jak zrobic z by czytało kate pamieci??i dalej jest bialy ekran wlaczałem i wylaczylem i dalej tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 To jest ten rom w wersji testowej ? CM? Kolego będziesz musiał użyć odina i wgrać w tym przypadku ROM.Chyba, że masz jakiś custom rom na pamięci telefonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Łukasz Chruścicki Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 ja mam ten rom co wyszedł z 2 lutego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeoCM Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 A to jest alpha. Możesz spróbować najpierw WIPE (pełne) i ponownie go uruchomić. Jak to nie przyniesie skutku, to odin i flash stock firmware od samsunga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...