Skocz do zawartości
  • 0

[Samsung Galaxy S3] Brak połączenia w Sklepie Play


Tido

Pytanie

Witam. Jakiś czas temu zaktualizowalem CMa do najnowszej STABILNEJ wersji i od tamtego czasu wchodząc do sklepu play mam caly czas "brak połączenia" mimo iż internet mam włączony. Dziś zrobiłem aktualizacje do najnowszej NIESTABILNEJ wersji , ale problem nadal jest. Odinstalowywałem sklep i instalowalem jeszcze raz , instalowalem nawet starsza wersje sklepu , czyściłem dane w "aplikacje" , ale nic to nie dało. Co moge z tym zrobić? 
Nie znam sie aż tak na tym wszystkim więc proszę o pisanie w języku który da się zrozumieć :) Pozdrawiam serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Usuwalem i dodawalem , przywracałem ustawienia i nic to nie dało , zauwazylem ze tez niektore gry wyrzucaly mi ten sam blad "brak połączenia" wiec jednak to nie byla wina sklepu . 

Usuń i dodaj konto google jeszcze raz.

 

Jeżeli to nie pomoże spróbuj przywrócić telefon do ustawień fabrycznych za pomocą ustawień.

 

Przeinstalowalem system i teraz dziala wszystko wiec temat do zamkniecia. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności