Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod

Wadi

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wadi

Posiadane urządzenia

  • Model telefonu
    Spirit 4G LTE

Osiągnięcia Wadi

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Nic takiego nie mogę namierzyć. Sprawdzałem dwie inne karty PLAY i dzieje się to samo, na 2 kartach Orange wszystko działa. Po wejściu w menu odblokowania karty SIM, po kliknięciu wyskakuje ten komunikat o tym że urządzenie nie jest spersonalizowane. @ Edit: Nie wiem jakim cudem, po tych 3 dniach telefon zaczął działać normalnie. Z godzinę pochodził na karcie Orange i na chwilę przełożyłem PLAY żeby coś sprawdzić, i działa o.O. Dzięki za wszelką pomoc, temat można zamknąć.
  2. Możesz rozwinąć? Wchodziłem również w ukryte menu pod 277634#*# i tak było dużo opcji ale nic odnośnie SIM jedynie jakieś VirtualSIM (chyba że coś przeoczyłem).
  3. Myślałem wcześniej o tym sposobie z filmiku, zanim zdjąłem locka ale nie byłem do końca pewien czy zadziała więc poszedłem do tego serwisu. Zdjęcie simlocka zajęło im może 10minut, nie wiem jakim sposobem ale robił to na moich oczach. Od tamtego czasu telefon nie był nigdzie w serwisie, a blokada powróciła tak po prostu z niczego. Teraz wchodzę w to menu z tego filmiku (bez zamawiania kodu) i gdzie nie kliknę to "Telefon nie został spersonalizowany", a z tego co zdążyłem wyczytać oznacza to, że telefon nie ma locka...
  4. Sam nic nie aktualizowałem, chyba że coś z automatu poszło. A co do locka to czytałem właśnie o tym, że nie powinien być stosowany jednak w salonie "pomarańczy" powiedzieli że każdy telefon od nich ma locka. Ale cóż, w takim razie muszę do nich iść żeby go zdjęli za co chcą ok 70zł...
  5. Witam. Mam problem nad którym siedzę już od trzech dni. Jakieś 2 miesiące temu zdjąłem SIMlocka z mojego LG H440. Wszystko było dobrze ale nagle tak jakby ten SIMlock się "cofnął?". Byłem z tym w serwisie gdzie lock był zdejmowany, to z miejsca odesłali mnie na gwarancję i nie kazali nic mówić o zdejmowaniu. Dodam że sprawdzałem na innej karcie PLAY bo w tej sieci przestał pracować. Po włożeniu kart Orange wszystko ruszyło (SIMlock był pierwotnie Orange. Byłem również w salonie Orange i wypytałem czy jest w ogóle możliwość by coś takiego się stało - stwierdzili, że to nie możliwe (też mi się tak wydaje) i kazali zadzwonić do serwisu LG. Nie mam pojęcia co się stało, nic nie grzebałem w telefonie a przestało działać nagle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności