Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod

gwer

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gwer

Posiadane urządzenia

  • Model telefonu
    LG p880
  • Sieć
    Orange

Osiągnięcia gwer

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, 3 tygodnie po zakończeniu gwarancji pojawił się u mnie w/w problem w smartfonie p880. L9 też ma ten problem. Byłem w serwisie i problem nie jest do rozwiązania, ponieważ przyczyną w/w awarii jest modem który nie może poradzić sobie z nowym przesyłem danych LTE. Dzieje się to na pewno na dzień dzisiejszy w sieci orange. Otrzymałem odpowiedź od serwisu że telefon jest sprawny na tamten czas kiedy kupowałem i wszystko by było OK ale sieci robią innowacje i modem który jest zainstalowany nie radzi sobie z nowymi parametrami. Zasugerowano mi zmianę operatora. W innych sieciach powinien chodzić bez problemu chyba że też zmienią parametry za jakiś czas. Jeżeli telefon jest jeszcze na gwarancji wymieniają na nowy np LG G2 bo te już wycofali jakiś czas w związku z tym problemem. Jeżeli po gwarancji to nic się nie da zrobić. Nie udało się firmie LG poprawić pracy modemu poprzez aktualizacje oprogramowania. Pozdrawiam, Grzegorz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności