Skocz do zawartości
Forum Android | CyanMod

Pan Skub

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pan Skub

Posiadane urządzenia

  • Model telefonu
    Samsung Galaxy S Advance
  • Sieć
    Play

Osiągnięcia Pan Skub

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie niestety u mnie żadna kombinacja klawiszy, ani podłączanie pod komputer czy ładowarkę nie wywołuje żadnej reakcji urządzenia - jakbym miał do czynienia z cegłą :/ Jest oczywiście na gwarancji, chcę go oddać w tym tygodniu do serwisu. Proszę o poradę, czy mieliście do czynienia z jakimś warszawskim serwisem Samsunga? Pasują mi dwie lokalizacje: Samsung Strefa Serwisu na Marynarskiej oraz Service Logistics na Chmielnej. Gdzie jest bardziej fachowa pomoc? Czy i tak w jednym i drugim miejscu urządzenie wysyłają hen hen do jakiejś głównej centrali serwisowej? Dzięki.
  2. Właśnie chciałem tak zrobić, ale nie mogę go wprowadzić w Download mode - nie działa ani kombinacja Volume Down+Home+Power ani kombinacja z Volume Up :/ Rozumiem, że kolejność wciskania klawiszy nie ma tu nic do rzeczy? Jakieś inne wskazówki?
  3. Witam, z tydzień temu kupiłem sobie Samsunga Galaxy S Advance'a z funkcją NFC (GT-I9070P) - mój pierwszy androidowy telefon. Sam mam numer w Play, natomiast telefon był z salonu T-mobile. Gdy trafiłem na wątek z możliwością aktualizacji softu do Jelly Bean (http://forum.cyanoge...ge__hl__advance), zwróciłem uwagę, że znajduje się tam również wersja 2.3.6 sygnowana siecią Play. Jak głupi stwierdziłem, że podmienię sobie wersję 2.3.6 T-mobile'ową na Playową. Ściągnąłem ROM i wykonałem wszystko według opisu z powyższego linka. Ładnie poszło, Odin pokazał, że ROM podmieniono. Telefon się wyłączył, po chwili włączył ponownie pokazując pierwszy ekran przy włączaniu telefonu - nazwę i numer modelu. Następnie ekran zgasł a telefon jest wyłączony. Taka sytuacja trwa już ze dwie godziny. Próbowałem go włączyć normalnie, zero reakcji. Próbowałem obudzić go kombinacją Volume Down+Home+Power - też nic. Podłączenie do zasilania bądź do komputera nic nie daje, nie widać ekranu ładowania. Czy istnieje jakaś kombinacja przycisków, żeby go zresetować, sformatować? Czy jestem w stanie sam przywrócić go do działania? Czy też moje kombinacje z telefonem spowodowały, że straciłem gwarancję i nie będę mógł go oddać z tym problemem do serwisu? Dziękuję za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz - Warunki użytkowania, Polityka prywatności