Opisane są to najczęstsze błędy Google Play wraz z ich naprawą. Wiele osób ma problemy z kupowaniem/pobieraniem/otwieraniem aplikacji ze sklepu play. Więc szukałem rozwiązań i próbowałem znaleźć do nich rozwiązania. W miarę możliwości wątek będę aktualizował, zaczynamy... błąd 491 Pobieranie i aktualizacje są niemożliwe. Usuń swoje konto Google. Zrestartuj urządzenie i dodaj je ponownie. Teraz wejdź w aplikację i zakładkę wszystkie. Przewiń w dół i znajdź google services/usługi google, następnie kliknij wyczyść dane i wymuś zatrzymanie. błąd 498 Przerwano pobieranie ze sklepu Google Play. Problemem jest pełna pamięć Twojego urządzenia. Usuń niepotrzebne aplikacje i pliki. Uruchom ponownie swój telefon w trybie recovery (SAMSUNG: volume down, power i home RESZTA: volume down i power) i wybierz wipe cache partition. Zatwierdź klawiszem zasilania. błąd 919 Pobieranie aplikacji działa, ale nie otwiera się po pobraniu. Po prostu nie ma miejsca. Wyeliminuj wszystkie duże dane. (zdjęcia, aplikacje, muzykę) błąd 413 Pobieranie aplikacji, lub jej aktualizacji jest niemożliwe. Jeżeli korzystasz z serwera proxy to należy pamiętać, że może to spowodować problemu z funkcjonowaniem sklepu Google Play. W ustawieniach wejdź w aplikacje. Następnie przejdź do wszystkich i znajdź google services/usługi google. Wybierz, wyczyść dane i wymuś zatrzymanie. Zrób to samo ze sklepem google play i wyczyść dane swojej przeglądarki. błąd 923 Pobieranie jest niemożliwe: Błąd podczas synchronizacji konta Google, lub niewystarczającej ilości pamięci. Usuń swoje konto Google i usuń wszystkie zbędne aplikacje, które zwyczajnie zajmują tylko miejsce. Uruchom telefon w trybie recovery, wybierz wipe cache partition i zwyczajnie uruchom. Skonfiguruj konto ponownie. błąd 921 Nie możesz pobrać aplikacji. Spróbuj usunąć pamięć podręczną aplikacji w sklepie Google Play. Jeżeli to nie pomoże należy usunąć wszystkie dane aplikacji sklepu play. W ostateczności trzeba usunąć swoje konto Google, ponownie uruchomić telefon i skonfigurować. błąd 403 Pobieranie jest niemożliwe. Dzieje się tak zwykle, gdy dwa konta Google są wykorzystywane do kupowania aplikacji na jednym urządzeniu. Przejdź do sklepu Google Play prawidłowym kontem. Odinstaluj aplikację w pytaniu. Następnie spróbuj ponownie kupić aplikację. błąd 492 Nie da się zainstalować aplikacji ze względu na dalvik cache. W ustawieniach znajdź aplikacje i wejdź do wszystkich i znajdź google services/usługi google. Wybierz wyczyść dane i wymuś zatrzymanie. To samo zrób ze sklepem play. Jeżeli problem nie zostanie zniwelowany spróbuj usunąć dalvik cache. Aby to zrobić musisz wejść w customowe recovery. błąd 927 Pobieranie nie jest możliwe, ponieważ trwa aktualizowanie sklepu. Odczekaj kilka minut aż sklep play zostanie zaktualizowany. Jeżeli problem nie ustąpi wejdź do aplikacji i zakładki wszystkie. Znajdź google services/usługi google i wybierz wyczyść dane oraz wymuś zamknięcie. Zrób to samo z aplikacją sklepu. błąd 101 Nie możesz niczego pobrać, ponieważ masz zbyt wiele aplikacji. Usuń aplikacje. błąd 498 Błąd w Twoim koncie Google. Usuń konto i użyj innego. błąd 911 Aplikacja nie może być pobrana z powodu błędu 911. Pierwsza metoda: Wyczyść dane sklepu. Druga metoda: Połącz się z inną siecią i uruchom aktualizację. błąd 919 Nie można zainstalować żadnej aplikacji. Zmień ustawienia APN. błąd 920 Aplikacja nie może zostać pobrana. Metoda 1: Wyłącz wifi włącz wifi włącz google play i zainstaluj/zaktualizuj aplikacje Metoda 2: Usuń swoje konto w ustawieniach. Zrestartuj telefon i dodaj je ponownie. Metoda 3: W aplikacjach znajdź Sklep Google Play i wyczyść dane. Teraz usuń aktualizacje i zrestartuj telefon. błąd 941 Podczas próby aktualizacji. Przejdź do aktualizacji i zakładki wszystkie. Znajdź Sklep Google Play, wybierz wymuś zatrzymanie i wyczyść dane. Ponownie przejdź do tej zakładki, znajdź download manager/menadżer pobierania i znów wyczyść dane. Jeżeli problem nie ustąpi wejdź ponownie i w Sklepie Google Play wybierz Odinstaluj aktualizacje. błąd 504 Aplikacji nie można pobrać ze względu na błąd. (504) Metoda 1: Wyczyść dane sklepu. Metoda 2: Usuń konto Google z ustawień. Wymuś zatrzymanie, wyczyść dane google play, google service framework i download manager. Teraz ponownie wejdź w konta i skonfiguruj swoje. Zrestartuj telefon. błąd 495 Podczas pobierania aplikacji. Metoda 1: Wyczyść dane sklepu google play. Metoda 2: Usuń konto google i zrób dokładnie tak samo jak w metodzie 2 w punkcie wyżej. błąd rh01: Błąd podczas pobierania informacji z serwera. Te same metody co w błędzie 504. błąd rpc:s-5:aec-0: Błąd podczas pobierania informacji z serwera. To samo co wyżej. błąd-24 Metoda 1: (wymaga roota) Zainstaluj menadżer plików (coś typu root manager) znajdź android/data/com.whatsapp usuń folder com.whatsapp… teraz zainstaluj apke z google play Metoda 2: cleanmaster uruchom i wyszukaj pliki junk, potem usuń Metoda 3: Kiedy wszystko zawiedzie należy zrobić factory reset package file invalid: Ten problem jest spowodowany sklepem play Metoda 1: Wejdź do aplikacji, wybierz swoją i wyczyść dane. Metoda 2: Zainstaluj aplikację przez stronę Google Play Metoda 3: Wyłącz wifi i włącz dane pakietowe i przez nie zaktualizuj aplikację Metoda 4: Wyczyść dane google play store, google service framework. Instalacja nie powiodła się: Usuń i zainstaluj aplikację, wyczyść dane marketu, usuń aktualizację sklepu play, wyjmij kartę. Jeżeli to nie pomoże to usuń jeszcze folder .android_secure brak połączenia: 1. Wyczyść dane 2. Sprawdź datę 3. Sprawdź konto google Oryginalny wątek [iNFO] Google play errors Explained (with fixes) [update 6 May 2014] - xda-developers