Radosław Piech Opublikowano 5 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Wie ktoś jak się z tym uporać? 'Niestety, aplikacja Aparat została zatrzymana' i tyle. Nic się nie da zrobić. Pomocy, bo bez aparatu ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 King_Stone_69 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Wgraj Resurrection Remix.Tap, tap, tap - morsem z LGE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Radosław Piech Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 To jest jakiś rom? Wybacz ale jestem kompletnie zielony Edit: Odpaliłem youtube, parę sekund i wywala mnie z aplikacji. Facebooka nawet nie da się zainstalować, Messenger się ścina. To normalne? Jak sobie z tym poradzić? Bardzo mi przypadł do gustu ten CM12.1 (pewnie dlatego że jest na bazie androida 5.1). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 King_Stone_69 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Skoro masz telefon bez systemu producenta (bez stock romu) to oznacza, że masz custom recovery TWRP (jeśli CM ci nie nadpisał). https://forum.cyanmod.pl/index.php?/topic/8662-[Wszystko-o-custom-romach]-Resurrection-Remix---ekskuzywna-mieszankaPrzeczytaj sobie to. Jednak wiem, że HTC różnie się lubią z developerami.Tap, tap, tap - morsem z LGE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Radosław Piech Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Dokładnie, mam TWRP, przy okazji zrobiony backup czystego systemu zaraz po roocie. Spróbuję tego Ressurection Remix Jest dostępny polski język w nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...