Tysiak18 Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam. Kolega posiada Xaomi Redmi Note 2. Telefon pewnego dnia po prostu nie chciał się włączyć jedynie co mogę zrobić to włączyć Mi_Recovery. Jestem zielony jeżeli chodzi o wgrywanie MIUI na ten smartfon. Komputer nie czyta telefonu przez USB. Próbowałem robić wszystko według tego poradnika: https://miuipolska.pl/instalacja-miui-2016-2/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mitlex Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 a Sterowniki wgrałeś? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tysiak18 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Sterowniki adb i fastboot mam wgrane. Niestety nie jestem w stanie Ci powiedzieć czy dobrze. / edit. Mógłbym prosić o łopatologiczne wytłumaczenie i linki do poszczególnych rzeczy? Co powinienem pierwsze pobrać, wrzucić na PC i zainstalować i co zrobić by telefon był przez PC czytany. Bo wtedy na pamięć masowa telefonu wystarczyło by wgrać unzip.zip i w Mi_Recovery włączyć instalacje. Tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mitlex Opublikowano 28 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Wejdź w menadżera urządzeń i napisz mi czy tam pokazuje podłączony ten telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...