Gość lukjan32 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 jaka jest ostatnia wersja stabilna cyanogenu, dla galaxy s3? jakie pliki trzeba pobrac, i wgrac do telefonu, w ktorym miejscu? teraz mam android 4.3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeoCM Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 http://forum.cyanmod.pl/forum/229-poradniki-romy-i-mody/ Tu masz wszelkie informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukjan32 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 dzieki, ale jestem zielony, wiec prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeoCM Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Jest tam wsio opisane. 1. TWRP recovery wgrywasz 2. pobierasz ROM i Gapps 3. Wgrywasz przez TWRP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukjan32 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 chodzi mi o konkretne pliki dla galaxy s3. prosze o linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz8676 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 @lukjan32 Ostatnia stabilna wersja CM jest oparta na 4.4 KK znajdziesz ją tutaj http://download.cyanogenmod.org/?device=i9300&type=snapshot Jest wypuszczona 01-09-2015 o oznaczeniu cm-11-20150901-SNAPSHOT-XNG3CAO3G0-i9300.zip Pobierasz paczkę z ROM'em i Gapps'y pod andka 4.4 i to uprzednim wgraniu TWRP , wgrywasz paczkę z ROM'em , później Gappsy i reboot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...